Meestgestelde vragen

1. Kan ik pinnen bij Filmhuis Take One?
Locatie Tuitjenhorn:
Jazeker. Sterker nog, wij zijn een pin-only filmhuis. Bij ons kunt u alleen met een bankpas of telefoon betalen.

Locatie Spanbroek:
Helaas kunt u bij ons niet pinnen aan de bar. Bij uw ticket zitten twee consumpties. Wilt u extra drankjes bestellen aan de bar? Dan kunt u deze contant afrekenen.

2. Mag ik de zaal nog in als ik te laat kom?
Nee, helaas is het niet mogelijk de zaal nog te betreden nadat de film is begonnen.

3. Is er een pauze tijdens de filmvoorstelling?
Ja, bij elke voorstelling is er een pauze. In de pauze kunt u gebruik maken van de bar.

4. Ik wil kaartjes voor een voorstelling bestellen, maar ik weet niet hoe dat moet.
Op onze website kiest u eerst voor de locatie die u wilt bezoeken (Tuitjenhorn of Spanbroek). Daarna vult u uw e-mailadres in en wordt u doorgestuurd naar de filmagenda. Hier klikt u op de knop ‘Koop tickets’ om uw tickets te bestellen.

5. Via de website heb ik kaartjes besteld, maar ik heb geen bevestiging gekregen.
Na een bestelling wordt er een bevestiging naar het door u opgegeven e-mailadres gestuurd. Als dat niet is gebeurd dan is het e-mailadres misschien niet correct ingevoerd. Of de bevestigingsmail is in de ‘spam’ beland. Dat is geen probleem, uw kaartjes staan gewoon in ons reserveringssysteem. Op vertoon van uw betaalbewijs kunnen de kaartjes bij de deur worden afgevinkt.

6. Op mijn bevestigingsmail staat een QR-code, is dat mijn toegangsbewijs
Deze QR-code is inderdaad uw toegangsbewijs voor de voorstelling. Die kunt u vanaf uw telefoon bij de deur laten zien. Een uitgeprinte QR-code is ook goed.

7. Hoe word ik vriend van Filmhuis Take One?
Leuk dat u overweegt om vriend te worden van ons filmuis! Op Adverteren en vriend worden leest u meer informatie.

8. Is Filmhuis Take One toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
Het filmhuis is op beide locaties (Tuitjenhorn en Spanbroek) toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ook is er een toilet voor rolstoelgebruikers aanwezig. In Tuitjenhorn is echter beperkte ruimte in de zaal. Daarom is het handig om van tevoren even te mailen dat u een rolstoelplek nodig hebt: info@filmhuistakeone.nl.

9. Krijg ik mijn geld terug als ik niet kan of plotseling ziek ben?
Helaas is dit niet mogelijk. In onze algemene voorwaarden staat vermeld dat er geen geld wordt teruggegeven na uw aankoop. Wij adviseren u om het kaartje aan iemand anders over te doen.

10. De voorstelling is uitverkocht, is het dan mogelijk om een niet gebruikte of niet opgehaalde ticket over te nemen?
Wij raden u aan een e-mail te sturen naar info@filmhuistakeone.nl.

11. Ben ik verzekerd van een vaste plaats in de zaal?
Bij Filmhuis Take One hebben de stoelen geen nummers, dus u kunt zelf uw plaats uitzoeken. Vanaf elk van de 30 stoelen is het zicht goed.

12. Er staat op de betaalpagina “Heeft u een promocode”, wat betekent dat?
Er zijn mensen die een kortingscode (promotiecode) hebben ontvangen, omdat ze b.v. donateur zijn of een vrijkaartje hebben gehad. Zolang dat niet voor u van toepassing is, kunt u die regel negeren.

13. Mogen kleine kinderen (gratis) mee op schoot?
Uiteraard zijn kleine kinderen van harte welkom bij voorstellingen die geschikt zijn voor peuters en kleuters. Het is echter wel de bedoeling dat er ook voor de kinderen een ticket wordt gekocht.

14. Kan ik bij Filmhuis Take One (gratis) parkeren?
Ja, er is voldoende gratis parkeergelegenheid op beide locaties (Tuitjenhorn en Spanbroek). Let op: in Spanbroek zijn er blauwe zones rondom de locatie.

15. Accepteren jullie ook de Nationale Bioscoopbon?
Nee, de tickets kunnen niet worden betaald met de Nationale Bioscoopbon.

16. Kan ik zelf ideeën aandragen voor de programmering?
Wij zijn altijd benieuwd naar u ideeën! Wij kunnen alleen niet beloven dat wij uw wensen kunnen waarmaken. Heeft u een idee? Stuur deze dan naar info@filmhuistakeone.nl.

17. Kan het voorkomen dat een film niet doorgaat?
Ja, bij onvoldoende belangstelling kan het zijn dat we een voorstelling annuleren. U wordt dan persoonlijk geïnformeerd via het e-mailadres waarmee u de tickets heeft besteld en samen kijken we naar een passende oplossing.